Aleksander Alski, naš Country Manager za SAD, nedavno je razgovarao s američkim izdanjem Forbesa. Sažeto u obliku članka ističe Vascovu misiju i njegova revolucionarna rješenja u prevoditeljskom sektoru.
– Kakva god da je situacija, s našim uređajima ste sigurni i moći ćete komunicirati s drugima u hitnim slučajevima. – rekao je Aleksander Alski. – To je prioritet i to je bila glavna ideja. Željeli smo učiniti da se naši kupci osjećaju zbrinuto.
Baš kao i uvijek, željeli smo naglasiti svoju predanost razvoju uređaja koji će revolucionarizirati globalnu komunikaciju, čineći je dostupnom svima. Publikacija identificira našu tvrtku ne samo kao pionira u tehnologiji, već također naglašava našu duboku predanost etičkom pristupu komunikaciji na globalnoj razini.
Cijeli članak možete pronaći na web stranici Forbesa. Kliknite da biste saznali više o tome kako Vasco mijenja lice globalne komunikacije.